Nibis
NIBIS – NextVIsion Business Information System
Nudimo poslovno-informacioni sistem “NIBIS”, namjenjen srednjim i velikim preduzećima. Izrađen je modularno tako da se svaki modul može koristiti kao samostalna aplikacija, ali moduli međusobno integrirani pokazuju svoju najveću snagu i predstavljaju idealno rješenje.
Opis osnovnih modela:
Potreban Vam je POS sistem ali nemate mogućnost unosa, uvida i ispisa različitih knjigovodstvenih izvještaja? Sinhronizacija OnTouch sistema sa našim knjigovodstvenim paketom “NIBIS”, nudi kompletan set knjigovodstvenih modula što predstavlja idealno rješenje za Vas!
Robno
Vođenje robnog i skladišnog poslovanja. Nabava, prodaja (izdavanje robe), i međuskladišni poslovi. Sistem omogućava (zakonski definirano) vođenje cijena na skladištu na sljedeći način:
- Prosječna nabavna cijena
- Veleprodajna cijena – (dodatno prati prosječne cijene)
- Maloprodajna – (dodatno prati prosječne cijene)
Materijalno
Vođenje materijalnog knjigovodstva – sitni inventar. Konceptualno slično kao robno knjigovodstvo.
Finansijska operativa
- Izvodi
- Blagajne
- Ostala finansijska knjiženja / korektivna knjiženja
- Knjige izlaznih faktura
- Knjige ulaznih faktura
- Poreska evidencija
- Salda konta kupca/dobavljača
- Opomene
- Kamatni kalkulator
- Rad sa stranim valutama
Glavna knjiga
Evidencija svih knjiženja poslovnih promjena bez obzira na vrstu poslovnog procesa. Dimenzije – praćenje dodatnih, korisnički definiranih poslovnih (analitičkih) objekata u cilju operativnog ili finansijskog praćenja. Mehanizmi automatskog knjiženja – korisniku je dozvoljeno definiranje neograničenog broja šablona za automatsko knjiženje.
Osnovna (stalna) sredstva
Sistem definira sve dokumente potrebne za evidenciju i praćenje stalnih sredstava kao i sve potrebne obrade osnovnih sredstava su:
- upis osnovnih sredstava
- stavljanje osnovnih sredstava u upotrebu i van upotrebe
- amortizacija (definiranje stopa amortizacije i vršenje amortizacije)
- povećanja i smanjenja vrijednosti osnovnih sredstava
- rashodovanje i prodaja osnovnih sredstava
- osnovnih sredstava
- parametri koji služe prilikom knjiženja promjena nad osnovnim sredstvima
Proizvodnja
Utvrđivanje cijene koštanja proizvoda, omogućavanje praćenja procesa nabave, proizvodnje i prodaje, nadzor nad procesima u proizvodnje, te uspostavljanje veza prema ostalim procesima kao što su skladišno poslovanje, nabava, prodaja, računovodstvo i finansije, evidencija osnovnih sredstava i obračun plata.
Plate i naknade
- Kadrovska i personalna evidencija
- Obračun plata i naknada
- Obračun naknada prema ugovoru o djelu
- Definiranje formula
- Šabloni za automatsko kreiranje virmana
- Elektronsko bankarstvo
- Zakonom propisani obrasci i izvještaji
Virmani i likvidatura (sa elektronskim bankarstvom)
- Kreirenje virmana
- Evidentiranje virmana
- Eksportovanje virmana
- Ispis virmana
- Import izvoda
Ugovori
- Knjige ugovora (Ulazni i izlazni ugovori,Različite knjige ugovora sa mogućnošću prilagodbe)
- Realizacija ugovora (Dinamika realizacije – tranše, rezervacije sredstava i analitika)
- Automatsko kreiranje faktura na osnovu ugovora
- Praćenje uplata/isplata po ugovorima
Budžet i novčani tokovi
- Planiranje
- Praćenje realizacije prihoda i rashoda
- Poređenje realizacije u višegodišnjim periodima
- Plan, raspodjela (rezervacije) i upravljanje sredstava (prihoda) prema rashodima
Javne nabavke
- Plan javnih nabavki na godišnjem nivou
- Zahtjevi za pokretanje javne nabavke
-
Evidencija pokrenutih postupaka:
- Postupak / lotovi
- Prijem i otvaranje ponuda
- Izbor najpovoljnijeg ponuđača
- Objava u Službenom glasniku
- Evidencija pravnih dokumenata (rješenja, žalbe, tužbe…)
- Analiza plana i realizacije javnih nabavki