Samsung je na sajmu Integrated Systems Europe (ISE) u Amsterdamu predstavio rješenja prilagođena različitim okolinama, uključujući maloprodaju, urede, zračne luke i hotele.

 

Samsung predstavlja novu verziju Smart Signage platforme, koja omogućava još učinkovitije poslovno okruženje. Ova platforma predstavljena je na ISE 2013, a od tada je nadograđena i integrirana u nove modele Samsungovih LFD zaslona za 2014. godinu. Nova i poboljšana verzija platforme digitalnog oglašavanja (Digital Signage) s četverojezgrenim sustavom na čipu (SoC), pomoći će Samsungu da proširi svoju prisutnost na tržištu. Samsung se namjerava fokusirati na vlastita integrirana rješenja zaslona za tržište digitalnog oglašavanja, koje bi trebalo rasti više od 20% godišnje do 2017.

Kompanija je u sklopu ISE sajma predstavila i najveći UHD LFD zaslon na svijetu dijagonale 110 inča, čime je industriju digitalnog oglašavanja podigao na novu razinu, rečeno je prilikom predstavljanja. Novi zasloni omogućavaju vrhunsku kvalitetu slike, četiri puta veće razlučivosti od uobičajenih Full HD zaslona, čime je omogućeno bogato vizualno iskustvo idealno za tvrtke koje se žele razlikovati od konkurencije na tržištu, poput trgovina luksuznih proizvoda, stoji u objavi za medije.